درباره ما

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. درباره ما
شرکت آریا بهین تجارت زاگرس، یک شرکت  فعال در حوزه خدمات مهندسی و تأمین کالاهای صنعتی است. با تجربه‌ای یک دهه‌ای در این صنعت، آریا بهین تجارت زاگرس با ارائه‌ی خدمات برتر و تامین کالاهای با کیفیت، به نیازهای صنایع مختلف داخلی پاسخ می‌دهد.

تأسیس آریا بهین تجارت زاگرس در سال ۱۳۹۵، با هدف ارائه خدمات مهندسی و تأمین کالاهای تحریمی با استفاده از رویکردی حرفه‌ای و مطابق با استانداردهای بین‌المللی صورت گرفت. در طول این سال‌ها، آریا بهین تجارت زاگرس به دستاوردهای بزرگی دست یافته است و از فراز و نشیب‌هایی عبور کرده است.

آغاز فعالیت‌های شرکت با تأمین تعداد محدودی از تجهیزات ابزار دقیق صنایع پتروشیمی آغاز شد. اما با توسعه‌ی روابط تجاری و ایجاد اعتماد در صنایع مختلف، شرکت آریا بهین تجارت زاگرس توانست مرزهای خود را گسترش داده و به عنوان یکی از شرکت‌های برجسته و مورد اعتماد در صنعت مهندسی شناخته شود.

از دیگر دستاوردهای شرکت، ورود به لیست منابع مجاز وزارت نفت به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان معتبر در حوزه تجهیزات صنعت نفت است. این امر نشانگر تلاش‌های بی‌وقفه و عملکرد برتر شرکت آریا بهین تجارت زاگرس است.

از زمان تأسیس تاکنون، آریا بهین تجارت زاگرس به منظور داشتن پشتوانه قوی و معتبر، تصمیم به حضور واقعی در اروپا گرفته است. همچنین، با توجه به نیازهای رو به افزایش بازار و تقاضای صنایع، شرکت ترخیص در کشور همسایه یعنی ترکیه را تأسیس کرده است. این اقدام به منظور ارائه‌ی خدمات به مشتریان با کیفیت بالا و جلوگیری از تأخیر در تحویل خدمات انجام شده است.

در شرکت آریا بهین تجارت زاگرس، ما به دستیابی به اهداف بزرگی در آینده متعهد هستیم. تیم ما روز به روز در تلاش است تا کیفیت خدمات خود را بهبود بخشد و نیازهای مشتریان را بهترین شکل ممکن برآورده کند.

اگر شما نیز مایل به بهره‌برداری از خدمات و امکانات شرکت آریا بهین تجارت زاگرس هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و با تیم حرفه‌ای و مجرب ما در ارائه خدمات همکاری کنید. ما در آریا بهین تجارت زاگرس به تلاشمان برای ایجاد رابطه‌ی پایدار و موثر با مشتریانمان افتخار می‌کنیم.